FAQ
frakt og henting
Ja! Vi har showroom og lager i Asker. Du kan hente ordren din der i åpningstidene våre.
Velg “hente på lager i Asker” under fraktalternativer, så legges ordren klar til deg. Du får mail når ordren er klar til å hentes.
Vi sender normalt ordre avgårde innen 1-2 virkedager.
Vi sender ordre med tjenesten “pakke i postkassen” fra Bring. Da leveres pakken rett i postkassen din. Pass på at navnet ditt står tydelig merket på postkassen, hvis ikke kan pakken gå i retur.
Dersom pakken er for stor til postkassen din vil budet ta den med til nærmeste hentested og du får melding om at du kan hente pakken der.
Det er selvfølgelig mulig. Ring oss (tlf 90579160), eller send oss en epost, fynd@fynd.no, så skal vi finne ut av det sammen.
Vi har gjort dette med vilje, for å begrense mengden med unødvendige kjøp og returer. Unødvendig flytting av varer gir oss et større klimaavtrykk enn vi trenger:).Om du ønsker en returetikett så kan du bestille den på nettsiden vår her…
Nei. Du kan kun velge “nærmeste hentested” som et alternativ.
Nei, dessverre. Vi er samlokalisert med CF Asker, men resepsjonen der er ikke bemannet.Du kan kun hente pakker i vårt showroom/lager, og kun i våre åpningstider.
Normal postgang er 3-5 virkedager, så om det er helg, helligdager osv, så kan det ta noe tid før pakken din kommer fram. Ta gjerne kontakt med oss, så skal vi hjelpe deg med å spore opp den.
Returer, bytter og reklamasjoner
Ta kontakt med oss, så finner vi i alle fall ut av det! 🙂 Dersom plagget ditt er relativt nytt og ikke veldig slitt, så vil en revnet søm noen ganger kunne være en reklamasjon. Et hull midt i stoffet på et plagg derimot er svært sjelden reklamasjon siden det som oftest er en skade fra vask eller bruk og ikke en fabrikasjonsfeil.
Ta uansett kontakt med oss – vi lover å vurdere saken for deg!
Husk å oppgi ordrenummer og å legge ved bilder når du tar kontakt med spørsmål om en reklamasjon.
Ta kontakt med oss, så skal vi vurdere saken for deg!
Vi vil på generelt grunnlag si at hull midt i stoffet på et plagg svært sjelden er reklamasjon, siden det nesten alltid er en skade fra vask eller bruk og ikke en fabrikasjonsfeil.
Ta uansett kontakt med oss – vi vil gjerne høre hva som har skjedd. Husk å oppgi ordrenummer og å legge ved bilder når du tar kontakt med spørsmål om en reklamasjon.
Kontaktskjema
Om det passer deg bedre, så fyller du bare ut kontaktskjemaet nedenfor og vi vil svare deg så fort vi kan!